Handelsbetingelser for nr-bro.dk

 

1. Generelt 

Disse betingelser er gældende for forbrugere ved handel på nr-bro.dk

Varer købt på nr-bro.dk er alene henvendt til forbrugere, og ved bestilling af varer på nr-bro.dk bekræftes det at varer ikke er købt med henblik på videre salg.

 

2. Levering

nr-bro.dk bestræber sig på at levere varen til kunden så hurtigt som muligt. nr-bro.dk prøver hele tiden at fører hele sortimentet som lagervarer.

nr-bro.dk kan i de fleste tilfælde have varen klar til afsendelse inden for 1-2 hverdage, efter at vi har modtaget din bestillig. En afvigelse af dette vil blive meddelt til kunden hurtigst muligt. 

Ved hvert produkt vises et ikon der illustrerer hvorvidt en vare er på lager, fjernlager eller i restordre . 


 

Grøn:  Lagervarer: Leveres inden for 1-2 hverdage.
Rød:   Varen er ikke på lager og kan ikke bestilles

 

Varer der er bestilt Mandag - Fredag inden kl. 10.00, sendes samme dag. Helligdage som falder fra Mandag til Fredag anses ikke som leveringsdage. Levering med GLS er gratis hvis der bestilles for over 499,00 DKK og ellers er pris for levering 49,00 DKK til pakkeshop eller 59 DKK til privatadresse. nr-bro.dk leverer til hele verden men såfremt du ønsker levering udenfor Danmark bedes du ringe til os på telefon: +45 5193 8369 eller skrive til support@nr-bro.dk - Vi gør opmærksom på at ved bestilling til udlandet bliver der pålagt et ekstra fragt gebyr. Dog er der forskel på de forskellige lande derfor bedes du først henvende dig så vi kan sende den rigtige pris på den samlede levering.

  

3. Priser

Alle priser er angivet i danske kroner, inkl. moms 


4. Betaling

På nr-bro.dk kan du betale med Mobilepay, Dankort, VISA/Dankort, VISA Electron, VISA, Eurocard/MasterCard, Maestro samt viabill. Der tages ikke gebyr ved betaling med betalingskort og Mobilpay. Beløbet hæves først fra din konto, når varen er afsendt til din angivne leveringsadresse. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt.

Alle betalingstransaktioner gennemføres via det sikre betalingssystem ePay, der er godkendt af NETS. Alle kortoplysninger transmitteres krypteret via en SSL kryptering (Secure Socket Layer).

Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

 

5. Fortrydelsesret

Køber kan uden begrundelse træde tilbage (fortrydelsesret) fra den indgåede aftale inden fortrydelsesfristen. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, køber har modtaget sin vare. Køber skal inden udløbet af fortrydelsesfristen give os meddelelse om, at køber ønsker at fortryde sit køb. Meddelelse skal ske skriftligt til nr-bro.dk support@nr-bro.dk

I din meddelelse skal der oplyses ordrenummer, som findes på ordrebekræftelsen. Køber kan ikke fortryde et køb ved at nægte modtagelse af varen uden samtidigt at give nr-bro.dk tydelig besked herom. Hvis køber fortryder sit køb, refunderer nr-bro.dk det fulde beløb. 

nr-bro.dk refunderer beløbet til køber uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter meddelelsen om at gøre brug af fortrydelsesretten er modtaget hos nr-bro.dk

Tilbagebetaling nr-bro.dk gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som køber benyttede ved den oprindelige transaktion medmindre køber udtrykkeligt har indvilget i anden tilbagebetalingsmetode. 

Returnering af varer - Hvis køber benytter sig af sin fortrydelsesret, skal køber afsende eller aflevere varen til nr-bro.dk uden unødig forsinkelse dog senest 14 dage efter den dato, hvor køber har meddelt nr-bro.dk, at denne benytter sig af sin fortrydelsesret. Køber skal selv afholde omkostningerne ved returnering af varen, og denne er ansvarlig for at varen er forsvarligt pakket ind.

 Køber bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, og hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, herunder som følge af forkert håndtering af varen. Varen bedes returneret i original emballage. Manglende eller beskadiget original emballage medfører oftest en forringelse af varens handelsværdi.

For at få det fulde beløb retur, skal du returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den. Har varen været i brug vil Nørrebro.dk foretage en værdiberegning i forhold til, hvilken værdi varen vil have ved gensalg.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
Vi modtager ikke forsendelser, som er sendt ufranko eller pr. efterkrav.
Er varen betalt med dankort, returneres beløbet altid hertil.
Er varen betalt med overførsel til vores konto, beder vi dig vedlægge oplysninger om kontonr., hvortil beløbet for varen kan returneres.

Varen skal sendes til adressen nr-bro.dk – Houmeden 9 - 8900 Randers C. Der bedes vedlægges kopi af fakturaen.

Vi bestræber os på, at returnere dit tilgodehavende i løbet af 8-10 dage, men i perioder med ferie eller travlhed, kan der gå lidt længere.

 

6. Reklamationer

Når du handler på nr-bro.dk finder købelovens mangelsregler anvendelse. Hvis du mener, at din vare har en fejl eller en mangel, skal du kontakte vores kundeservice her. Når du henvender dig, skal du forklare, hvad fejlen eller manglen ved varen er. Du skal kontakte os snarest muligt og inden for rimelig tid efter, at du er blevet opmærksom på fejlen eller manglen.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på nr-bro.dk, telefon: 5193 8369 eller på mail support@nr-bro.dk. Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning kan du klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Nørrebro ApS
HOUMEDEN 9
8900 Randers, Denmark

info@nr-bro.dk
51 93 83 69
CVR: 39486555


Derudover tilbyder vi naturligvis også 24 måneders reklamationsret.

 

Center for Klageløsning

Online Dispute Resolution, eller ODR, er et nyt online klageorgan som er udviklet som en hjælp til forbrugere, der har behov for assistance til at få behandlet en klage vedrørende et køb på nettet. Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (indsæt rette klagenævn for din webshop, eksempelvis Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  

7. Personoplysninger 

Vi indsamler og behandler personoplysninger om dig (herunder navn, adresse, telefonnummer og mailadresse, oplysninger om dine køb og betalingsdata), for at kunne opfylde aftalen med dig, for at kunne efterkomme dine anmodninger og for at kunne sende dig nyhedsbreve og markedsføring. Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjemand, medmindre vi er berettiget hertil, dog vil videregivelse kunne ske i forbindelse med en omstrukturering eller salg af vores aktivitet. Al behandling og videregivelse af personoplysninger vil ske i overensstemmelse med Persondataloven. Den dataansvarlige er nr-bro.dk, Houmeden 9 – 8900 Randers, og du kan ved henvendelse hertil få oplysninger om, hvad der er registreret om dig. De registrerede oplysninger opbevares i 5 år i overensstemmelse med bogføringsloven.

Vi gør opmærksom på at vores webshop nr-bro.dk kører med https, som betyder at alt din data og færden på shoppen er krypteret.

 

8. Forsikringer

Vi anbefaler at du altid har en ansvarsforsikring der dækker dine indkøb.

 

9. Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos nr-bro.dk. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forældre eller værge. 

 

10. Kontakt

Vedrører din henvendelse køb på nr-bro.dk, bedes du kontakte vores kundeservice på support@nr-bro.dk. Alle mails besvares indenfor 24 timer. Hvis du ønsker at kontakte nr-bro.dk hovedkontor, kan du kontakte os på Tlf. 51938369